dimarts, 18 de febrer del 2014

cupcakes de carbassa i poma o senzilla, com la vida quan els dies et van bé...

Uffff!!!!!!! Fins i tot em fa vergonya escriure.... feia molt temps que no apareixia per aquí, la raó??? descobrir que la vida es senzilla ( si no la compliques es clar). Però aquest temps he hagut de prendre decisions importants... decisions que fan molta por però després Uuuuuuaaaaau alliberació total, fora mal de caps.... i tal i com diuen els  oques grasses no hi ha manera de fer-ho sempre bé!!!!!!

Així que per celebrar-ho he transformat el meu pastís preferit ( per concretar, un dels meus pastissos preferits) en cupcakes. Agafeu- vos fort: cupcakes de carbassa amb poma, la combinació perfecte.... la parella infinita....tot i que sóc conscient que també es pot convertir en un trio i afegir-hi nous... NYAAAAAM!!!!!!

Per cert... mireu quina cosa més bonica: http://mylittlecornerofmoments.tumblr.com/ simplement m'encanta!!!!!

La recepta

Per la base

Per fer la base ja sé que no sóc molt original, però vaig utilitzar la recepta dels cupcakes de vainilla i hi vaig afegir trossets de carbassa i de poma.

El frosting:
Com no.... de formatge amb sucre glaç.....

Prometo innovar a la pròxima entrada!!!!!!

Els fruits del nostre Hortet!!!!!!! I encara no s'han acabat les carabasses que ja estan començant les maduixes!!!!! Siiiiiiiiii!!!!!
Sense paraules!!!!!!!! 


Trossets de carbassa



Espero que us agraaaaadiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





1 comentari:

  1. Marta, guarda'm en un que aixó fa una pinta bonissima!!! (sóc la laura, peró no se escriure sense que em surti anónim...)

    ResponElimina