dimarts, 3 de desembre del 2013

Cupcakes inuits de iogurt o per alguna cosa serveix l'antropologia

No sé si ho sabeu, però sóc estudiant d'antropologia social i cultural, i una de les coses que he après es que els esquimals no es diuen així, sinó inuits, tot i que això és tant sols una anèctoda, tot el que representa la seva cultura és impressionant. La seva economia es basa en una societat recol·lectora caçadora, per tant són nòmedes,  i abans de caçar una presa, l'han de mirar a els ulls i demanar-li permís per ser caçada. Els inuits tenen molt present que són depredadors, peró que al mateix temps són presa.

I així aprofitant que aquests cupcakes són blancs impoluts, ( jo només puc distinir un blanc, els inuits en poden distingir un munt) els he batejat amb aquest nom en honor a tot el medi que envolta, l'Àrtic Polar.

La recepta:

2 ous
150g de farina
125g de sucre
1 iogurt
1 culleradeta de llevat químic
1 culleradeta de canyella
150g de mantega a temperatura ambient

Per el frosting:

250g de sucre glass
250g de mantega a temperatura ambient
1 iogurt
Philadelphia: a ull

Quan vaig incorporar el iogurt al frosting no la textura es va tornar més líquida, així que hi vaig afegir una mica de philadelphia que tenia per casa, d'aquesta manera vaig poder recuperar el frosting!!!! iuuuuujuuuuu!!!!!!


5 comentaris:

  1. ja ha arribat el fred !! molt bons per cert... jeje

    ResponElimina
  2. Mmmmmm i per quan uns Cup Cake Mallinowskians? ;) M'agrada molt el blanc que has triat jejeje un petonet

    ResponElimina